Selasa, 3 Ogos 2010

Jalan2 ke HAMFESTIVAL dan KLCC

Menara KL...kitorang datang...hehehe...wat pertama kali nyer aku sampai ke Menara KL walaupun sebelum ni aku kerja kat Menara KLCC selama 7 tahun...heheh.....
pergi sebuah keter je .. x ikut konvoi...sebab konvoi dari melaka gerak lambat....aku x leh lambat...gerak sekali 4 stesen....aku,xyl,adik ipar (swal yang dah lulus exam tahun lepas) dan harmonic....

heheh...bila dah naik tempat yang jarang kite naik...mula la....pose sana pose sini..hehehe.....sume dah posing...aku nye gambar ntah mana aku pun x tau....asik amik gambar orang gambar sendiri x de....


banyak2 yang ni aku suke....dapat jumpa orang lama...9m2fk dan 9m2nm...hehehe...best je....sempat 2 orang nie tunjuk bakat...hehehe...aku lambat lagi dalam CW nie....

habis je program kat sana aku pon balik...tapi x balik melaka...aku pergi ke tempat kerja lama aku KLCC...heheheh

bukan apa....sampai kan hajat XYL...dia cakap dari aku kerja kat KLCC sampai la aku tukar ke Melaka....x pernah naik ke jejantas...haa...amik....dapat pon...happy aku sebab tgk XYL seronok....dapat pergi ke tempat orang x pergi....Aras 83 dan jejantas L42...untuk staff je...sekarang nie banyak sangat undang2....sebelum ni masa aku kerja sume ok...

macam2 gaya orang bujang aku nie posing...hehehe....lepas nie dia ada adik..x tau la camne..heheh

Tiada ulasan: