Khamis, 28 April 2011

dah dapat motor baruuu...heheheh


salam satu malaysia semua....hehehe....akhirnya motor idaman aku dah dapat...baru je 2 hari kat rumah..x try lelebih lagi....dari amik semalam baru lepas 190km/j....kire ok gak la....dalam ujan lebat....

banyak nak kene mode kat cbu nie...nak tukar kaler....nak pasang strobe light...siren kalau cun ar...

kite tengok je pasni...

Ahad, 20 Mac 2011

Honda CBX 750P untuk dijual....





Assalamualaikum semua rakan2.....akhir nya Honda CBX 750P yang selalu aku guna akan aku jual....kepada mereka yang berkenan nak memilikinye boleh terus hubungi aku k...motor x de masalah....banyak barang aku dah tukar baru....aku nak jual dengan siren dan lampu strobe depan (woftech) dan lampu belakang....complete...kalau nak microphone helmet pon aku bagi...aku nak amik motor lain untuk wat marshal....

terus call aku k...0126376115...

Jumaat, 25 Februari 2011

Konvoi Muhibbah V32 Melaka ke Shah Alam

Assalamualaikum semua..

lama betul x update blog nie....19/2/2011 bersamaan hari sabtu satu konvoi muhibbah V32 145.400 ke Shah Alam telah terlaksana...ini semua atas kerja keras Gang Budak Jahat Bukit Rambai....Aku ditugaskan menjadi Lead Marshal @ Clearance bersama 9M2MHG untuk konvoi tersebut....14 jelopy dan 30 kuda besi .... marshal berlesen seramai 10 orang bertanggungjawab untuk mengawasi konvoi tersebut....sedikit gambar untuk tatapan rakan2...

selepas taklimat dari cip marshal....bersedia untuk bergerak...start ur engine...heheh

 ni gambar aku bersama kuda besi.....Honda CBX 750P..jarang korang nampak lampu biru depan tu...selalunya aku balut dengan stoking dia...ye la...hormat kepada undang2 PDRM...
 9w2BTQ Naim sebagai Aero Head....

Konvoi dari Tol Simpang Empat di iringi oleh sebuah kenderaan JPJ di bawa oleh 9w2PGC Pegawai JPJ bertugas...terima kasih bang Faizul .....Gambar diatas semasa baru tiba ke Hentian Dengkil dan disini kami di sambut oleh Dato' Roslan 9w2DMA bersama Marshal dari Properd....

 konvoi mula bergerak dari Hentian Dengkil dan terus keluar Tol Sri Damansara....
 9w2EAK sebagai aero head untuk jelopy...
 9w2TGR naik scram DTM...sebagai MEDIA...
Dato' Roslan 9w2DMA bersama harmonic beliau...
 Konvoi kami dibawa dan diambil alih oleh Marshal Properd...
gambar dari belakang....9w2dxn,9m2aur,tupai dan pakteh dari club cbx....
 pertukaran cenderamata...9m2MHG dan 9m2YRS....(cenderamata dari rakan ham Shah Alam ke Melaka)
 cenderamata dari orang melaka ke shah alam...hehhe....tengok tu...keris laksamana Jebat Derhaka...

 Pakyob 9m2YRS dan Dato' Roslan 9w2DMA....menjadi penyambut tetamu...
hehehe.....setelah penat sehari suntuk...tiba nye di Jambatan Tg Agas,N9....singgah minum kejap....basah kuyup nie...
gambar kenangan bersama rakan Shah Alam,N9....tengok tu...9w2DGA...abang din mega....MERAH MENYALA...hehhe

Ahad, 30 Januari 2011

Kursus marshal / 29-30 Jan 2011

pendaftaran...

 Assalamualaikum semua.. kursus marshal di melaka...telah berjaya di jalankan dengan jayanya...korang saksikan aksi peserta2 bikerz kite nie....kursus marshal di jalankan di Kompleks Rakan Muda Lendu ...Alor Gajah Melaka....


pada hari pertama kursus . . . 29hb Jan 2011. 

perjalanan dan latihan onroad tetap dijalankan walaupon hujan lebat turun....


































ni gambar hari ke dua ... 30 Jan 2011... latihan tetap dijalankan...hujan turun dengan lebatnye...