Isnin, 4 Oktober 2010

harini aku online kat umah je...hehehe...dengan streamyx...

assalamualaikum semua...

akhir nya dapat gak aku online kat umah selepas berbulan apply streamyx....dari bulan 6 apply baru semalam dorang datang pasang ... tu pon kene minta orang dalam buat kerja...apsal lambat aku pon x tau....memang orang tm ni wat kerja lambat atau apa erk....dorang pilih kasih agaknyer...kalau sedara mara yang tolong memang cepat...x sampai seminggu ...tu pon borang x kasi....main call jer....kalau x de sedara mara dalam tm nie...hampeh...berjanggut tunggu....lepasni kepada kengkawan yang jadi cam aku nie....korang carik la orang dalam yang boleh tolong....

k..lepas ni dah boleh online selalu selagi bil aku ni dibayar....heehe...selamat hari raya...mana2 yang nak jemput open house tu bagitau awal2....senang nak plan...tinggal 2,3 hari lagi ramadhan nie...tahun ni rehat, x buat open house...xyl x larat....berbadan 2 nie....

Tiada ulasan: