Sabtu, 2 Januari 2010

Qimie Balik Umoh Tok Aboh.....

02 Januari 2010 - 9W2WXN
Dah lama betul tak update blog ni...yela, saya pun QRL ngan tugas.Nak plak time penutupan tahun & pembukaan tahun ni.Tugas di saltmine memang menuntut komitmen yang tinggi.Dalam time tu jugak....saya selitkan la jugak time untuk Aboh & Ma kat Paloh Hinai...Qimie plak memang suka la dapat jumpe ngan Poksu dia...


Ha....korang tengok la....harmonic saya ni mmg pantang kalau kita pegang camera...ada je pose yang dia wat. Kalau kita tak amik gambar dia, mmg merajuk la jawabnyer....Ni time kat umah Tok Abah Qimie keje, kat Felda Bera Selatan 05.

Ni ada lagi ni...pose tepi tiang lak....gaye mcm orang beso...Time ni kat umah Tok Aboh Qimie kat Kampung Bunut,Paloh Hinai..Hrm,gelagat dia mcm ni la yang buat Abah saya selalu rindu cucu dia sorang ni...

Yang ni plak Qimie ngan pok2 sedara dia.....yang sebelah dia tu la Poksu dia...Actually balik aritu sebab Poksu dia sunat la...yang 2 org lagi tu join Poksu sunat.Yang kelakar nye Qimie pandai lak dok menyakat Poksu dia....dok nyanyi lagu Potong...Potong...Potong...( yg mcm dlm iklan dlm tv tu )
Aik...yang lain dok tunjuk peace....yang Qimie lak....pose ape lak camtu?...
Hrmm...mcm2 la harmonic saya ni...

Tiada ulasan: