Rabu, 6 Mei 2009

..Pertemuan rakan baru di SEGAMAT....rakan KPFM














assalamualaikum semua...

minggu lepas pada hari sabtu 2 hari bulan mei 2009 aku gie jenjalan kat segamat...point sebenar nak ke jackel....(betul ke x perkataan jackel ni) pergi beli kain untuk wat baju raya tahun nie...pergi dengan XYL,harmonik,fundementel.....dah siap pergi beli belah tu dengan x sengaja nye masuk la aku kat padang depan jackel tu....dataran apa ntah nama dia...x QSL la aku...jumpa satu stall,heheh...korang nak tau apa aku jumpa...ni ar...tengok gambar2 nie...radio amatur KPFM segamat...aku jumpa la rakan2 kat sana....dari otai2 sampai la swl....sume baik2 belaka...ramah mesra betul dorang ...tu la kalau dah jadi rakan ham....mana je pergi dapat rakan kan....menarik... ramai gak kenalan baru aku....heheh...malam tu masa nak balik ke Bera Selatan 5 aku QSO dengan Pak wahab dan Rizal....TQ kepada rakan Segamat.....anda memang baik ....kalau datang melaka calling2 je...ok semua 73 Cario.

Tiada ulasan: