Ahad, 19 April 2009

..Exora MPV Proton pertama...






Assalamualaikum...semalam saya pergi proton malim...tengok exora nie...tapi standard katak je la...ni saya amik dalam internet....perhh...bestkan tengok MPV malaysia pertama nie...ni gambar yang dah di mod kan bodykit...kalau standard memang kurang skit kecantikan dia...tapi saya berazam nie..nak beli satu dan nak jadikan dia cenggini..atau lebih skit dari cenggini....heheh...ikut pengalaman main keter saya sebelum ni...x jadi masalah untuk jadi cenggini atau lebih....tinggi azam saya nie...heheh....dengan harga yang rendah dan sitbelt semua tempat duduk ada...ar....jpj x leh la saman lagi..hekhekhek..pastu terpacakla antena .....arini pergi tengok lagi kot..nak bincang harga lak...nak beli yang basic je....nanti boleh la mod sendiri ikut mood kite...enjin nye performance depend pada keadaan masa dah guna nanti kalau x dengan enjin2 kene mod sekali....kalau yang mpv ni mungkin xde masuk turbo la kot sebab dah 2 biji kereta yang guna enjin turbo kat rumah tu....dorang kata keter nie save minyak sebab walaupun 1.6campro cps dia nya h/power dah tinggi...dia naikkan torqe la nie...nak ringan kan kereta dan nak match kan dengan body yang besar dan berat....k la..nanti kalau dapat kereta nie dan lulus loan saya upload gambar yerk.....73 cario....

Tiada ulasan: